woensdag 30 oktober 2013

Dekens en sokken en winkels en markten

Sinds kort zijn mijn sokken en dekentjes te vinden in een echte winkel. Midden in het centrum van Groningen vind je Kokotoko, een blije winkel vol hippe duurzame spullen. Mét mijn dekentjes en sokken!
te koop in winkel kokotoko

Sokken breien te koop in winkel

 
(Excuus voor de slechte foto kwaliteit)

Mijn spulletjes kun je binnenkort ook op een markt kopen, namelijk op de Diezijn Leuk!Markt op 3 november, ook in Groningen. Als je in de buurt bent, kom dan zeker even langs! 100 kraampjes met alleen maar handgemaakte unieke spullen. 
Voor deze markt maakte ik heel snel een paar nieuwe spulletjes, zodat ik in ieder geval mijn kraampje gevuld krijg. Bijvoorbeeld deze leuke deken:
Ouderwetse quilt in geel en blauw
Hoe groot is die deken wel niet? Nee hoor, mijn huisje is heel klein!
Dus Groningers, kom langs! En vergeet niet hallo te zeggen als je me ziet. Mijn winkeltje heet Kardemom.

4 opmerkingen:

  1. Wat gek, je nieuwe berichtjes komen bij mij niet bovenaan te staan, ik heb dus een tijdje gemist. Als oud Grunneger is het leuk om te lezen over 'Stad' Veel te lang geleden dat ik er was...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook uit Groningen komt! Grunneger blijf je altijd ;)

      Ik heb eerder gehoord dat mijn berichtjes niet meer in feedreaders oid te zien zijn, of in overzichten. Kei vervelend, en ik heb geen idee waar het aan ligt... Ik ga op zoek naar een oplossing! Wat gebruik je om blogs te lezen, waarin die van mij niet meer verschijnt? Die algemene pagina van Blogger zelf?

      Verwijderen
  2. Ik kreeg vandaag ook in een keer jouw laatste ca. zes berichten (ik gebruik de blogger leeslijst).
    Ik miste je al, maar nu blijkt dat je helemaal niet weg was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Anita, oeps, sorry voor alle berichten ineens! Maar ik ben er wel blij om, want dan lijkt het er op dat het weer werkt, en dat is goed nieuws :) Voortaan krijg je mijn berichtjes weer gewoon zoals het hoort.

      Verwijderen