zaterdag 15 februari 2014

Hergroeibare groentes: de eindeloze wortel

Afgelopen week schreef ik over de groentes die je kunt eten en daarna in water kunt zetten, waarna ze opnieuw gaan groeien.

Natuurlijk probeerde ik het even uit. Hieronder zie je mijn wortel en paksoi:
biologische paksoi zelf groeien

zelf wortel groen kweken
 Zoals je ziet zijn ze best aardig op weg. Deze groentes staan nu een week in de vensterbank, dus een echt hoge opbrengst heb je er niet van. Het is best leuk om eens te doen en de groentjes kun je lekker in een smoothie doen. Ik ga zeker de andere groentes ook nog eens uitproberen!

1 opmerking:

  1. Hee, wat leuk, bedankt voor de tip. Ik heb het wel eens gedaan met stronkjes prei waar de worteltjes nog aan zaten, en het is gelukt. Was al benieuwd met welke groenten dat nog meer kon.

    BeantwoordenVerwijderen